10. 2. 2013

Heja heja Sverige !! 


ahoj všichni ! tak jsem se vrátila z Malmö :) první jsme si dali oběd v Emporii, zašli se Sergiem do H&M na kafé do Espresso house a hurá na hokej :D .. našli si nejlepší místo jaké šlo najít na stání - kousek od nás byli ti nejkrásnější kluci na světě - takže jsem za to místo byla vážně šťastná:D a mohlo se začít ! Hokej byl fajn i když švédi prohráli s finskem 2:5 :// ale BYLI JSME V TELEVIZI :D huráá .. 
Víte, připadala jsem si jak největší expert na hokej :D bylo nás 12, z toho 3 španělé, 8 němek a já :D všichni se mě ptali co se to vlastně děje!? Sergio ani nevěděl, že puk se jmenuje puk a né 'ten balón se kterým hrají' :D holky z Německa (kromě Isabelle a Ester - ty už se orientovaly :D ) neměly ani nejmenší tušení, co je powerplay, powerbreak, proč švédi poslali brankáře na lavičku a při každém nárazu na plexisklo křičeli 'aaaaaau, ooooooj, nooo' :DD takže to byla celkem zábava je poslouchat :D Každopádně, s Ester a Isabelle jsme se vyfotily se třema klukama z těch největších fanoušků (jich tam bylo tak 50 ale my jsme je všechny propásly, jelikož jsme se styděly se zeptat jestli se s náma vyfotěj :D ) nakonec jsem já frajer - a to se nejvíc stydím - zeptala, jsetli se vyfotí a ti byli nadšení a hned si začali vykládat odkud jsme atd :D Švédi mají vždycky radost, když někdo cizí s něma mluví nebo se chce fotit, hodně jim to zvyšuje ego :D no a potom už jsme jen čekali na vyhlášení nejlepších hráčů a výsledků celého turnaje - tramtadadaáááá Češi byli na druhém místě a já jsem byla jediná kdo jim tleskal a křičel 'yeees huráá' :DD no taky už nemám skoro žádné hlasivky, ale byla jsem pyšná, že aspoň v něčem můžu to Česko podpořit :D no a pak už jen chytit vlak zpět do HBG, autobus domů a lehnout do postele, pustit nejaký film a good night všem :))

ani byste nepoznali, že je to španělka :D







6 komentářů:

  1. To je super, že jste se tak dobře bavili. x)

    OdpovědětVymazat
  2. hele, ty dvě jsou příbuzné? ony vypadají úplně stejně a nikdy nevím o kom píšeš :D :D

    OdpovědětVymazat
  3. Já úplně nepochopím lidi, co nemají rádi hokej, to snad ani nejde! :D

    OdpovědětVymazat
  4. Leni, jenom typ, nechceš si trošku zvětšit písmo? tohle se dost špatně čte, ale je to na tobě :-) a kdy mi od tebe přijde mail, abych ti poradila? člověk se těší, čeká, jak někomu pomůže taky jednou :-D
    a já teda vůbec nevím oč v hokeji jde, jo...takovej beach fotbal :-D tam taky nevím, která bije, ale dobře se na ty chlapce kouká (i když musí hrát výhradně Italové :-D) :-)

    OdpovědětVymazat
  5. moc krásný fotky, sluší vám to s těma klučíkama, jsou fakt hezký a šikulka si,že si se takhle zeptala, já jsem taky stydlivá,ale když něco chci tak jdu hlava nehlava a bud se stane to a nebo ono. Jinak přitom hokeji jsem na tebe myslela,že si tam

    OdpovědětVymazat
  6. ahoj :) na instagramu se ti líbily moje sýrové bulky a mám teď na blogu recept

    OdpovědětVymazat