9. 2. 2013

Good morning !

A to v tomhle případě vážně dobré ráno !!:D včera sem nešla spát tak brzy, jak jsem si myslela že půjdu, ale namísto toho jsem se rozčilovala nad lístkama na hokej .. to je tak když mě tady ti 'hokejoví experti' neposlouchají a nevěří mi že lístky na Švédsko - Finsko budou fuč v minutě !! .. samozřejmě tam zůstaly poslední lístky, ale oni všichni měli času dost žejoo :D Sergio mi potom napsal, že to vyřeší a že to koupí - jenže - skutek utek a tímpádem jsem to musela kupovat já z mojí karty, takže potěš ! ono 360kr zní líp než 1 060kč :D no každopádně mám lístky aspoň pro mě, Ester a Isabelle zbytek ať si to pokoupí sám, tak ! :D

Když už jsem konečně v klidu, můžu si jít dát nějakou snídani, sprchu a pobýt do pěti s Maxem, potom už jen pojedu k Ester na véču na film a zítra hurá do Malmö !! ♥ nemůžu se dočkat :))


3 komentáře:

  1. Tvůj blog žeru, takže tě budu číst, ať budeš blogovat kdekoliv :-) jsem zvědavá jak se ti na bloggeru zalíbí, já už jsem tu asi 2 roky a na blog už bych se nikdy nevrátila :-) vítej mezi námi, Leničko! <3

    OdpovědětVymazat
  2. No ne, ty ses taky přestěhovala na blogspot. :D Náhodička, já od včerejška též. Hned si tě dám sledovat. ;)

    OdpovědětVymazat