8. 2. 2013

Back from Helsingborg 


Ahoj ! tak jsem konečně ve své milované posteli obklopená pěti polštáři a chystám se rovnou spát :D na večeři jsme s holkama byly v nějaký čínský restauraci, kde sem si dala vážně úžasné jídlo - ale znáte to pálily mě rty jak nikdy v životě :D ale byla to hrozná mňamka ♥ po večeři byl původní plán jet domů už v 9, ale Ester vlak byl zrušený, takže jsem s ní čekala hodinku na bus. Každopádně aspoň jsme pokecaly a probraly všechno možné :)

Zítra jsem do 17.00 s Maxem a 17.15 mi už jede bus k Ester, takže mi držte palce, ať to stíhám :D každopádně si všechno nachystám už ráno ať se s ničím nezdržuju :) jooo a zítra začíná v HBG lujstfestival - po celém HBG jsou rozvěseny světýlka, hraje hudba a příští pátek bude párty venku při světlech, tak už se těšíím :D a teď už jdu vážně spát !:D krásný večer !:))



1 komentář: