10. 2. 2013

Ahojte všichni !! :)) po chaotickém ránu, kdy vás vzbudí dva malí kluci v půl osmé ráno, sedím už znovu v buse :D a proč píšu znovu ?? - v 9.30 jsme jsme vyjížděli od Ester, abych se stihla nachystat na výlet do Malmö !! HURAAAAA :D takze když jsem v 10.45 byla doma dokážete si představit ty fofry, abych chytla autobus 11.16 zpět do HBG a následně vlak 12.21 do Malmö :D takže vzhůru na hokej !!! ať švédi hrají, jak nejlépe umí :D

9 komentářů:

  1. Ooo tak to si teda užíííj! :))

    OdpovědětVymazat
  2. asi bych nestihala:D uzij si to a fot hodne, chci je videt:D:)

    OdpovědětVymazat
  3. znám tyhle fofry, kdy je každá sekunda duležitá pro to si chvátnout, užijte si hokej

    OdpovědětVymazat
  4. Nesnáším, když musím něco dělat hrozně narychlo, pak mám pořád pocit, že jsem na něco zapomněla. :D

    OdpovědětVymazat
  5. Jee, ty jsi na blogspotu:) Uvidíš, v mnoha věcech je mnohem lepší jak blog.cz. At se ti tady daří.

    OdpovědětVymazat
  6. Leničko , asi jsi tolik nespěchala , když ses stihla i vyfotit . -.-

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. no to jsem stihla, když jsem čekala na bus víš :))

      Vymazat
  7. to je dobře že si na blogspotu :D

    OdpovědětVymazat